אפיון מנהלים מצטיינים

המאפיין מנהלים מצטיינים?

תקשורת בינאישית+ אפקטיבית, יחד עם מנות גדושות של אמפתיה המלווה באינטליגנציה רגשית גבוהה, אימוץ יכולות הקשבה פעילה הם המאפיינים הבונים מנהלים מצטיינים. רוצים גם לשפר ביצועים? דעו כי זה אפשרי!                     

אתה נמצא כאן, במפגש ייעוץ עסקי ומנטורינג ייעודי  אחד מתוך 7 המחכים לך בקטגוריה הראשית תקשורת בינאישית+ .נושא מפגש הייעוץ העסקי והמנטורינג בזום יעסוק באיתור המאפיינים של המנהלים הכי מצטיינים. מתברר כי תקשורת בינאישית+ אפקטיבית, יחד עם מנות גדושות של אמפתיה. מאפיינים אותם. זאת ועוד המצטיינים שבהם מאופיינים גם באינטליגנציה רגשית גבוהה, ויכולות הקשבה פעילה. רוצה ללמוד עוד? להכיר יותר את המאפיינים הבונים מנהלים מצטיינים. רוצים גם לשפר ביצועים? דעו כי זה אפשרי! הזמן עכשיו מפגש ייעוץ עסקי בפורמט אחד על אחד ב- 70 הנחה.

מנהלים מצטיינים הם צורך השעה

בעידן העסקים המודרני, התקשורת בינאישית הפכה למרכיב בלתי נפרד מהצלחת הארגונים. כאשר מדובר בתפקידיו של כל מנהל או מנהלת, התקשורת היא לא רק כלי, אלא היא היבט מרכזי בבניית והפעלת הצוותים בצורה מקצועית ויעילה. המנהלים המצטיינים ביותר מכירים את החשיבות של כישורי התקשורת, ומצוידים בכלים וביכולות הדרושים ליישום יעיל שלהם. במסגרת מפגש הייעוץ העסקי והמנטורינג בפורמט אחד על אחד נכיר את התכונות והמאפיינים המרכזיים של המנהלים היותר טובים כיום. מה עושה אותם טובים כל כך? נתמקד באיתור המאפיינים שלהם בתחום התקשורת הבינאישית, ונבחן את התועלות של שיפור מיומנויות התקשורת בסביבת העבודה.

התפקיד של האמפתיה והאינטליגנציה הרגשית בשיפור יכולת ניהולית

המנהלים המצטיינים בתחום התקשורת בינאישית הם אלה שמבינים את חשיבותה של האמפתיה והאינטליגנציה הרגשית בתהליך. אמפתיה מאפשרת להם להתחבר באופן עמוק עם העובדים, להבין את נקודות המבט שלהם ולהתעלם מאינטרסים אישיים במערכת הקבלת החלטות. בנוסף, האינטליגנציה הרגשית מאפשרת להם לנהל ביקורת בנוחות, לפתור סכסוכים וליישם שיפורים על פי מודלי תקשורת חיוביים.

יכולות הקשבה פעילה ותקשורת פתוחה בונים צוותים מנצחים

המנהלים המצטיינים מכירים את חשיבות הקשב הפעיל ככלי מרכזי לשיפור התקשורת בצוותים. קשב פעיל אינו רק האזנה מסורה, אלא כישור שמתבסס על יכולת להבין, לעקוב ולהגיב לרגשות ולצרכי האחרים. כאשר מנהל מתעניין ומבין את הצרכים של העובד ושל הצוות, הוא מקדם את הרגשת השייכות והמחויבות של העובדים. התוצאה היא שיפור בביצועים. יצירת עובדים מאושרים שמגלים נאמנות ומחויבות לארגון ולצוות.

התועלות בשיפור מיומנויות התקשורת למנהלים המבקשים להצטיין

כמנהל המבקש להמשיך ולהצטיין לאורך זמן עליך להבין שיש להמשיך לשפר מיומנויות. לשפר מיומנויות תקשורת בינאישית+ ולשלב את השיפורים עם כלים נוספים. יחד תיצרו בעבור העובדים והמנהלים שלכם סביבת עבודה המאפשרת להתפתחות מקצועית ואישית. התקשורת היא כלי יסודי לבניית יחסים בריאים, קידום שיתוף פעולה ופתרון סכסוכים. מנהיגות תקשורתית איכותית עלולה לשפר את תחושת השייכות והמחויבות של העובדים. להגביר את רמת הרגשת השוויון והצדק בארגון ולקדם את הביצועים הארגוניים. בנוסף, מיומנויות תקשורת משפרות את יכולת הפתרון של בעיות והגעה להסכמות. הדבר להפחתת העימותים והסכסוכים ולשיפור כללי בתנאי העבודה ובאווירת העבודה לטובת כולם.

אמפתיה יכולות הקשבה פעילה ואינטליגנציה רגשית חשובים להצלחה

לסיכום, שיפור מיומנויות התקשורת בינאישית הוא כלי עוצמתי אחד וחשוב מתוך ארסנל גדול יותר של כלים ומיומנויות לשיפור הביצועים והצמיחה האישית והמקצועית של המנהלים המצטיינים. כישורים כמו אמפתיה, אינטליגנציה רגשית וקשב פעיל מהווים את היסוד להצלחה ניהולית. לבניית צוותים יעילים ולקידום הביצועים הארגוניים. דע כי אימוץ ושימוש בכלים וביכולות האלו, מנהלים כמוך, יכולים ליצור סביבת עבודה חיובית, פתוחה ומעוררת השראה. בשיפור התקשורת הבינאישית שלך, תוכל להפוך להיות מנהל יותר מקצועי ומצטיין ותוכל להמשיך להוביל את הארגון שלך להצלחה.

טיפים והמלצות למנהלים המבקשים להצטיין

  1. עליהם להיות מסוגלים להוביל חזון ולאמץ ערכים ראויים. הם חייבים להיות עם כריזמה ואינטליגנציה רגשית מעל לממוצע.
  2. המצטיינים במנהלים מקדשים יצירתיות ומאפשרים מרחבי טעות וכישלון
  3. הידעתם כי מנהלים מצטיינים מעדיפים תקשורת פתוחה ורציפה? הם מבינים למה?
  4. פיתוח והעצמת עובדים ומנהלים מאפיינים מנהלים מצטיינים.
  5. המצטיינים שבמנהלים יודעים להעניק משוב בונה ולתת ביטחון בתהליך התיקון.
  6. הטובים והמצטיינים שבהם יודעים כי המשאב הניהולי והאנושי חשוב לכן הם משקיעים בבניית אופק תעסוקתי וניהולי ארוך טווח לטובים שבהם.

אימון וייעוץ עסקי בזום ב- 70% הנחה יתאים גם לך.

שמח לפגוש אותך. אתה מוזמן לקבל מפגש למידה בזום ב- 70% הנחה ממחיר שעת ייעוץ רגילה? אתה כבר כאן? לכן אני מאפשר גם לך לקבוע מפגש אחד או יותר בנושא חשוב זה "מה הם המאפיינים מנהלים מצטיינים"? היה ורצית לדעת עד כמה זה חשוב? כיצד נמנעים מלעשות טעויות בבניה וחיזוק האופק המקצועי והניהולי שלך? מציע גם לך להצטרף/י לעשרות רבות של מנכ"לים ומנהלים שלקחו חלק במפגשי חשיבה ומנטורינג עסקי וניהולי. בחר גם את/ה לקבל מפגשי ייעוץ עסקי – למידה ומנטורינג בפורמט 1 על 1 בתחום החשוב והרחב של "תקשורת בינאישית+" או בתחומים אחרים המעניינים אותך.

בחר אחד מתוך 7 מפגשי למידה או  מוזמן לבחור מפגש למידה וייעוץ עסקי המותאם לצרכיך. אנו מבקשים כי תסקור את 16 תחומים מרכזיים אותם הכנתי בעבור מנהלים ובעלי עסקים המבקשים ללמוד ולשפר מיומנויות. באפשרותך לבקש ולקבל מפגש ייעודי ומיוחד לצרכים שלך. אשמח לקבוע גם איתך מפגש למידה בנושא "מה הם המאפיינים מנהלים מצטיינים" בעולם העסקי והניהולי? צלצל וקבע עכשיו מפגש למידה. 0544-814332  או  03-9032222   

180 ₪ למפגש למידה בזום

לתיאום מפגש צלצלו עכשיו 03-9032222 או 0544-814332

לתאם מפגש למידה בצ'יק

180 ש''ח

למפגש למידה בזום.

70%

הנחה מעלות שעת ייעוץ רגילה.

מנהלים מרוצים מתהליכי הלמידה והמנטורינג העסקי

מגיע גם לך 70% הנחה מעלות משעת ייעוץ רגילה.

0 +
שנות ניסיון

שנות ניסיון מקצועי בתחומי הייעוץ הארגוני, ייעוץ אסטרטגי שיווקי וייעוץ עסקי לחברות ולמנהלים

0
חברות ועסקים

חברות גדולות, בינוניים ועסקים קטנים וחברות משפחתיות טופלו על ידנו בהצלחה מאז 2006

0
מנהלים ומנכ"לים

מנהלים ועובדים בכירים בחרו לצמוח וללמוד במסגרת מפגשי מנטורינג אישיים. במהלך 2023

0
משתתפים ומנהלים

היעד שלנו  למספר המשתתפים, במסגרת מפגשי למידה בפורמט 1:1 במהלך שנת 2024.

הזמנת פגישת ייעוץ