מכירות מוקדים ושרות

סדנת מכירות: לשיפור ביצועים וניהול צוותי מכירות

סדנאות מכירה מהוות הרבה יותר מהעברת טיפים – הן מהוות תהליך עומק ניהולי, פסיכולוגי וארגוני. הן מייצרות ארגון שמבין כיצד למכור. כיצד לנהל צוותי מכירות שלא מתמקדים אך ורק במכירת מוצר? אלא מתמקדים בפתרון, בהצגת ערך, השקפת עולם. סדנאות והקורסים שלנו מספקים לצוותים לא רק טכניקות, אלא תשתית מנטלית ומתודולוגיה עדכנית.

קרא עוד »

המפתח לשימור לקוחות וצמיחה: דאטה פרסונליזציה ואוטומציה

כיום, חברות ועסקים נדרשים להשקיע יותר בחיזוק נאמנותם של הלקוחות שלהם לאורך זמן. עליהם לאמץ גישות המבוססות על אוטומציה חכמה, בינה מלאכותית DATA ,(AI) וניתוח נתונים מתקדם. מחקר של Deloitte (2023) מצא כי חברות המשתמשות באופן נרחב בדאטה לניהול לקוחות, מציגות עלייה של 2.5 פעמים בשיעור שימור הלקוחות וגידול של עד 20% בהכנסה ללקוח.

קרא עוד »

הכשרה ניהולית איכותית בונה ארגון מנצח?

מדוע חשוב כל כך להשקיע בקורסי ניהול איכותיים? אין זה סוד כי, בעולם העבודה המהיר והדינמי של ימינו, הצלחת ארגונים תלויה יותר מתמיד ביכולתם לטפח סביבת עבודה פרודוקטיבית ומעוררת השראה. כיום, המנהל המודרני חייב להיות מנהל מעצים וטרנספורמטיבי בעבור עובדיו. ליבת ההצלחה העסקית והניהולית טמונה כיום באיכות הניהול. דעו הכשרה ניהולית איכותית בונה ארגון מנצח?

קרא עוד »

אסטרטגיית שיווק מנצחת בעולם תחרותי מהי?

במחקר של McKinsey מ-2025 נמצא כי צרכנים דורשים תוכן מעורר, ויזואלי ואותנטי. כפי שאמר פיליפ קוטלר: "השיווק הטוב יותר לא מתעסק עם בחירת המוצר הטוב יותר, אלא בבניית המותג הטוב יותר". אז איך בונים אסטרטגיית שיווק שתבלוט בהשוואה למתחרים. תציע הצעות ערך טובה ומבודלת ותוביל לתוצאות מדידות? זה בדיוק מה שנבחן יחד במאמר זה.

קרא עוד »