שימור כ"א בשירות לקוחות

שימור כ"א בשירות לקוחות

שימור וטיפוח נאמנות עובדים ומנהלים כמו גם שימור וטיפוח נאמנות של לקוחות חשובים להמשך הצמיחה. מחקרים מגלים, כי עלות שימור לקוח, או מנהל או עובד איכותי, תמיד תהיה קטנה משמעותית מעלות גיוס לקוח או עובד חדש.

את/ה נמצאים באחד מהתחומים המרכזיים היותר חשובים כיום. תחום המתמקד  בשיפור מערכי שירות לקוחות ומוקדים. אשמח להציע גם לך מפגש ייעוץ עסקי ומנטורינג בפורמט 1:1 בנושא חשוב ביותר בתחום הזה. הכוונה לשיפור מיומנויות והיכרות עם תהליכים המגדילים את יכולותיך כמנכ"ל או כבעלים לשמור ולטפח עובדים ומנהלים טובים במערך השרות ללקוחות אצלך בחברה. יחד ננסה להבין מה עובדים ומנהלים איכותיים מבקשים לקבל? כיצד נכון להגביר אצלם את המחויבות והנאמנות לארגון? מניח כי תסכים שטיפוח עובדים ומנהלים בתחום השירות ללקוחות הינו חשוב וראוי שתשקיע בו.

שימור כוח אדם ניהולי ומקצועי איכותי במערך השירות ללקוחות מאפשר לך להיות רגוע

העולם העסקי נמצא בתחרות קשה על כל לקוח ולקוח. כל חברה או עסק ללא כל קשר לתחום עיסוקו ולגודלו מחויבים לשמור על רמת שביעות רצון של הלקוחות שלהם. הם מחויבים למנוע מהם לנטוש למתחרים. כוח אדם מקצועי וניהולי ברמה גבוהה, בתחום השירות ללקוחות מבדיל בין שירות ממוצע לשרות לקוחות יוצא מהכלל. שימור וטיפוח כוח אדם מקצועי בשירות לקוחות מאפשר לך טוב יותר להתמודד עם לקוחות כועסים. מאפשר לך באמצעותם למנוע נטישה של לקוחות למתחרים. את/ה כיום בעולם תחרותי המחויב לספק חוויות שירות מדהימות? דע כי תצליח לעשות כן אך ורק באמצעות מנהלים ועובדים מקצועיים ומחויבים לרמת שירות גבוהה. כיצד נכון לעשות זאת גם אצלך? נרחיב בנושא זה במסגרת ייעוץ עסקי ומנטורינג בפורמט אחד על אחד בעלות שפויה.

הדרך הנכונה לשימור וטיפוח כוח אדם במערכי שירות לקוחות

בעידן הנוכחי, שוק העבודה הוא דינמי ופורה ותחרותיות במערכי השירות לקוחות הולכת ומתרבה. כאשר מתוכננים אסטרטגיות לשיפור מערכי השירות לקוחות, נדרש להקפיד על שימור וטיפוח כוח האדם במקביל. במסגרת מפגשי הייעוץ העסקי והמנטורינג שנבצע בזום, נבחן את התהליכים החשובים והמרכזיים. נכיר את כל הטכניקות שנכון שתאמץ בכל מה שקשור בשימור וטיפוח כוח האדם ניהולי ומקצועי אצלך במערכי שירות לקוחות. אנו נתחיל בהתמקדות ב- 3 תחומים מרכזיים.

  1. החשיבות של שימור כוח האדם
  2. תהליכי שימור העצמה, הדרכה וטיפוח מנהלים ועובדים
  3. הבנת הצורך בשימור וטיפוח נאמנות של כל הצדדים במשוואה. הארגון, המנהלים והעובדים בשירות לקוחות והאחרון ואולי החשוב ביותר הם הלקוחות.

מהם תהליכי שימור כוח אדם בעולם השירות ללקוחות?

  • הבנת צרכי העובד: כדי לשמור על עובדים ומנהלים מנוסים, חשוב להבין את צרכיהם ולהתאים את סביבת העבודה בהתאם. זה כולל תנאי עבודה הוגנים, תוכניות תגמול ושעות עבודה גמישות. זאת יחד עם בניית אופק תעסוקתי והזדמנויות לקידום ופיתוח אישי ומקצועי.
  • פיתוח והכשרה: כדי לשפר את כישורי הצוות, חשוב להשקיע בהכשרה ופיתוח מתמיד. זה יכול לכלול קורסים, סדנאות, והכשרות מקצועיות שתורמות לשיפור מיומנויות מקצועיות ולהגדלת המוטיבציה של העובדים והמנהלים.
  • תכניות שכר וטיפול בטובת העובד: שכר הוגן ותכניות טיפול ותגמול יכולים להפוך את העובדים למרוצים ומחויבים יותר לארגון. זה כולל ביטוחי בריאות, תוכניות פנסיה, ותכניות שכר מקושרות לביצועים.

שימור טיפוח ונאמנות: 3 הקדקודים המרכזיים

1. יציבות ואמון בין מנהלים ועובדים:

אתה כמנכ"ל או כבעלים, מנהלי דרגי הביניים חייבים ונדרשים להקדיש זמן ומשאבים לבניית יחסים טובים ואמינים עם הצוות במערך השירות ללקוחות. הם הפנים של העסק שלך. זה יכול לכלול תמיכה בפיתוח מקצועי, מעקב ופידבק על הישגים, והקשבה אקטיבית לדרישות ולדעות העובדים.

2. שימור נאמנות הלקוחות והעובדים:

על מנת לשמור על לקוחות ועובדים נאמנים, חשוב להבין את צרכיהם ולספק להם שירות אישי ואיכותי. זה כולל שימוש בטכנולוגיה לשיפור חווית הלקוח, מעקב ופידבק רציף, והתמקדות בשיפור ובהתאמה של המוצר או השירות לפי משוב הלקוחות/ העובדים.

3. סביבת עבודה נעימה ותומכת:

עולם העבודה בתחום השירות ללקוחות אינו קל כלל. העבודה שוחקת ובדרך כלל נציגים טובים ומנהלים צעירים מתקשים לשרוד את הקשיים והשחיקה. היה ותקבל ולו המלצה אחת ממני במסגרת מפגשי הייעוץ העסקי והמנטורינג הייתי מציע כי: תטפח תפתיע ותשקיע עד כמה שניתן בעובדים ובמנהלים המצטיינים שלך במערך השירות ללקוחות. צור בעבורם חווית עבודה וסביבה תומכת כך שיתקשו למצוא סיבה טובה לעזוב.

שימור עובדים ומנהלים טובים בשירות לקוחות – הינו צורך השעה

שימור כוח אדם מקצועי וניהולי הוא אבן יסוד בבניית העסק שלך. טיפוח ושימור כוח אדם מקצועי בתחום השירות ללקוחות חשוב אף יותר. דע כי עובדים ומנהלים מנוסים ומקצועיים יכולים ליצור חוויות חיוביות ללקוחות, לסייע בפתרון בעיות, ולקדם את מכירות ההמשך ולהגדיל את רמת שביעות רצון הלקוחות מהמוצרים או השירותים ומהשירות. דע כי  שימור מנהלים ועובדים מנוסים במערך שירות הלקוחות ראוי ונכון. הוא מפחית את עלויות ההכשרה והכנה של עובדים ומנהלים חדשים, ומקדם יציבות ואמון בארגון. שימור כוח אדם וטיפוחו במערכי שירות לקוחות הוא עיקרון מרכזי בבניית ארגונים השמים את צרכי הלקוחות במקום הראשון. בעולמות עסקיים תחרותיים, חשוב להבין את חשיבותו של שימור כוח האדם איכותי. יש לאמץ וליישם תהליכי שימור וטיפוח, ולהתמקד בשימור וטיפוח נאמנות של מנהלים, עובדים ולקוחות.

ייעוץ עסקי אימון וייעוץ עסקי בפורמט 1:1 בזום ובמחיר שפוי.

מפגש למידה בפורמט אחד על אחד בזום ב- 70% הנחה ממחיר שעת ייעוץ רגילה? אני מאפשר גם לך לקבוע מפגש אחד או יותר בנושא חשוב זה של "שימור עובדים ומנהלים בשירות לקוחות". היה והגעת עד לכאן סימן שהנושא הזה מאד חשוב לך. מציע גם לך להצטרף/י לעשרות רבות של מנכ"לים ומנהלים שלקחו חלק במפגשי חשיבה ומנטורינג עסקי וניהולי. לרשותך 16 תחומים מרכזיים המציגים את מירב התחומים הניהוליים. בחר גם את/ה לקבל מפגשי ייעוץ עסקי – למידה ומנטורינג בפורמט 1 על 1 בתחום החשוב של שיפור מערכי שירות לקוחות או בתחומים אחרים המעניינים אותך. אשמח לקבוע גם איתך מפגש למידה בנושא חשוב זה. להזמנת המפגש הראשון לחץ כאן.

180 ₪ למפגש למידה בזום

לתיאום מפגש צלצלו עכשיו 03-9032222 או 0544-814332

לתאם מפגש למידה בצ'יק

180 ש''ח

למפגש למידה בזום.

70%

הנחה מעלות שעת ייעוץ רגילה.

מנהלים מרוצים מתהליכי הלמידה והמנטורינג העסקי

מגיע גם לך 70% הנחה מעלות משעת ייעוץ רגילה.

שנות ניסיון
0 +

שנות ניסיון מקצועי בתחומי הייעוץ הארגוני, ייעוץ אסטרטגי שיווקי וייעוץ עסקי לחברות ולמנהלים

חברות ועסקים
0

חברות גדולות, בינוניים ועסקים קטנים וחברות משפחתיות טופלו על ידנו בהצלחה מאז 2006

מנהלים ומנכ"לים
0

מנהלים ועובדים בכירים בחרו לצמוח וללמוד במסגרת מפגשי מנטורינג אישיים. במהלך 2023

משתתפים ומנהלים
0

היעד שלנו  למספר המשתתפים, במסגרת מפגשי למידה בפורמט 1:1 במהלך שנת 2024.

הזמנת פגישת ייעוץ