אנחנו יודעים כי פעמים את/ה זקוק לדיוק גדול יותר בתחום של האסטרטגיה, האסטרטגיה השיווקית או העסקית. יש לך צרכים ייחודיים. נדמה כי אתה מחפש גורם מקצועי שמסוגל להעניק לך פתרון אישי ממוקד. לא כזה שמתאים לכולם? זה הזמן לבחון באם יחד נצליח במסגרת מפגשי למידה ייעודיים לתת גם לך מענה. בסגמנט המיוחד שאתה רוצה לתקוף ולזכות בפלחי שוק על חשבון המתחרים. אולי אתה שואל מה ההסתברות להצליח? מהי הדרך היותר נכונה לבנות תוכנית אסטרטגית ושיווקית טרום ההשקעה בהדרכה והעצמה של צוות המכירות שלך?
שיפור מערכי מכירות
בכל נושא וענין שמחוץ ל- 7 המפגשים שרבים מגלים בהם עניין, יש לך האפשרות לבקש מפגש למידה ומנטורינג על נושא ספציפי המטריד אותך כאן ועכשיו. רוצה לבחור נושא אחר? אין כל בבעיה. מצ"ב הקישור לכל התחומים המרכזיים של מפגשי הלמידה. אנו בנינו מפגשי למידה ב- 16 תחומים מרכזיים שמעניינים מנהלים בדרגות השונות, בעלי חברות ועסקים ועובדים המבקשים לשפר מיומנויות ניהול מנהיגות והנעת צוותים מנצחים.
בטח אחד מהתחומים המרכזיים עשויים לעניין אותך
להלן התחומים המרכזיים: שיפור מערכי מכירות. פיתוח עסקי. ייעוץ אסטרטגי. ייעוץ ארגוני. שיווק ופרסום. מיתוג ובידול. תרבות חזון וערכים. ניהול משברים. פיתוח מנהלים ועובדים. ניהול ומנהיגות. צמיחה עסקית. ניהול שינוי ארגוני. שיפור מערכי שירות לקוחות. ניהול צוותים ומשימות. דחיינות וניהול זמן. תקשורת בינאישית +.