מהו מודל מכירות אפקטיבי?

מהו מודל מכירות אפקטיבי?

 

רוצה להכיר את מודל המכירות הכי אפקטיבי כיום? מודל מכירות אשר מביא את המשתמשים בו להגדיל מכירות בצורה משמעותית. למכור יותר ליותר לקוחות פוטנציאליים ולהפוך את הלקוחות החדשים ללקוחות נאמנים.      

מודל מכירות אפקטיבי שאנו פיתחנו לאורך השנים ולאחר ניסיון שטח מוכח מתמקד בגישה או תהליך המותאם אישית. לצרכים שלך, לשוק הפעילות למתחרים שבו ולרמתם ששל אנשי המכירות. אנו מתאימים מתודולוגיה ואסטרטגיית מכירות עדכנית המלווה עם עקרונות ושיטות. כזאת המיועדת להגביר את היעילות והתוצאות בתחום ניהול מערכי מכירות מורכבים. בכדי ליצור מודל מכירות אפקטיבי כזה, חשוב להבין את הלקוחות. את המוצר או השירות שמוצע, ואת השוק הספציפי.

על מה מתבסס מודל מכירות אפקטיבי?

  1. הבנת צרכי הלקוח: למכור ללקוח תועלות ופתרונות המותאם לצרכיו. שיטת מכירת קרח לאסקימוסים לא יעילה וראויה בעולם המכירות בעשור השלישי של המאה ה- 21.
  2. לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח: יחד עם לשפר תמיד את חוויית הלקוח בתהליך הרכישה ולאחריו.
  3. להכיר היטב את היתרונות של המוצר או השירות בהשוואה למתחרים: להבין היטב את המוצר או השירות שאתה מוכר ולהציע אותו בצורה המתאימה ביותר ללקוח.
  4. יש לאסוף מודיעין מקדים ולבנות תכנון תהליכי המכירה: זאת לשם יצירת תהליכים ברורים ומותאמים אישית למכירה. המתחילים מזיהוי הצורך של הלקוח, מזהים מי מקבל את החלטת הרכישה ולבסוף מסיימים בסגירת העסקה.
  5. הכשרת צוות המכירות: לימוד העצמה ושיפור מיומנויות הכולל סימולציות וליווי שטח לצוות המכירות. שיפור ארגז כלים מקצועי וניהולי תמידי בכדי לשמר את צוות המכירות "רעבים" להמשך הצלחות והגדלת המכירות.
  6. ניהול זמן ומשאבים: אנשי מכירות ומנהלים המיומנים בתחומים האלה מגיעים להרבה יותר מכירות. מודל המכירות האפקטיבי שפיתחנו מאפשר לנהל ביצועים, לקבוע מטרות ולנהל את הזמן והמשאבים בצורה היעילה ביותר.
  7. בקרה, טיוב, מדידה וניתוח התוצאות: יש חשיבות עליונה ללמוד לנתח ולעקוב אחרי הביצועים. יש צורך בהתאמה ושינוי בכדי לשפר תוצאות. לעקוב אחרי הביצועים, למדוד תוצאות של כל גורם בתהליך המכירות, ולבצע שיפורים מתמידים על פי הנתונים שנאספים.

אמון ויצירת תקשורת פתוחה חשובה מאד לתהליך סגירת המכירה

כשמדברים על יצירת ענין ראשוני במוצר או בשירות שאתה מבקש למכור יש לבנות אמון. יש לבנות תקשורת פתוחה ובעיקר נכון לתת ללקוח שמתעניין שאין אתם מבקשים למכור לו מוצר או שירות שלא יהיה לו ערך או יפתור לו בעיה? יצירת רצון ותשוקה לרכוש מוצר או שירות היא מיומנות מאד חשובה. היא הצריכה להקדים התעמקות בפרטים טכניים או במחירים. זהו סוג של יצירת קשר עם הלקוח. המבוסס על ערכים ורצונות אישיים, כדי ליצור תחושת חיבור עם המוצר או השירות. באמצעות כמה טכניקות, כוללות שאלות פתוחות לגבי רצונות וצרכי הלקוח. תוך הדגשת היתרונות והערכים של המוצר, והתמקדות בפתרון הבעיה או הצורך של הלקוח.

קורס מכירות או את סדנת מכירות מותאמת?

מודל מכירות אפקטיבי אינו סטטי, אלא דורש עבודה ופיתוח רציף על מנת להתאים את עצמו לצרכים המשתנים של הלקוחות והשוק. אנחנו מוכנים לבדוק יחד איתך מה עשוי להתאים לצרכים של הארגון שאתה ממנכ"ל? האם תספיק סדנת מכירות ממוקדת של 4-6 מפגשים? או קורס מכירות מקיף הכולל גם ליווי שטח של אנשי המכירות? בכל אחת מהאפשרויות נתמקד ב – שיפור מערכי המכירות והפעלת צוותים גם אצלכם

180 ₪ למפגש למידה בזום

לתיאום מפגש צלצלו עכשיו 03-9032222 או 0544-814332

לתאם מפגש למידה בצ'יק

180 ש''ח

למפגש למידה בזום.

70%

הנחה מעלות שעת ייעוץ רגילה.

מנהלים מרוצים מתהליכי הלמידה והמנטורינג העסקי

מגיע גם לך 70% הנחה מעלות משעת ייעוץ רגילה.

0 +
שנות ניסיון

שנות ניסיון מקצועי בתחומי הייעוץ הארגוני, ייעוץ אסטרטגי שיווקי וייעוץ עסקי לחברות ולמנהלים

0
חברות ועסקים

חברות גדולות, בינוניים ועסקים קטנים וחברות משפחתיות טופלו על ידנו בהצלחה מאז 2006

0
מנהלים ומנכ"לים

מנהלים ועובדים בכירים בחרו לצמוח וללמוד במסגרת מפגשי מנטורינג אישיים. במהלך 2023

0
משתתפים ומנהלים

היעד שלנו  למספר המשתתפים, במסגרת מפגשי למידה בפורמט 1:1 במהלך שנת 2024.

הזמנת פגישת ייעוץ