קורסים וסדנאות

הרצאות סדנאות וימי עיון למנהלים

מנכ"לים, מנהלי משאבי אנוש ובעלי חברות ועסקים מבינים כי בעידן העסקי המודרני, ההון האנושי הוא הנכס היקר ביותר. הצורך להזמין מרצה מקצועי, בעל ניסיון מעשי מעולם העסקים, שיעביר הרצאות מעשירות, סדנאות וימי עיון למנהלים ועובדים נדרש כיום. הצורך הופך לקריטי בקרה חברות והנהלות המבינות עד כמה חשוב להשקיע בפיתוח מנהלים ועובדים

קרא עוד »

מי ינצח? הטכנולוגיה? או המשאב האנושי?

מי מוביל את הארגון קדימה — המכונות והטכנולוגיה? או בני האדם שמפעילים אותן? דעו כי, השיח סביב בינה מלאכותית, אוטומציה ורובוטיקה כבר אינו רק דיון תאורטי אלא מציאות יומיומית. אך האם באמת מדובר בתחרות של “או-או”? או שאולי דווקא השילוב ביניהם הוא זה שייצר יתרון תחרותי מובהק? המאמר כאן ינסה לתת תשובה לשאלה הבאה: מי ינצח? הטכנולוגיה? או המשאב האנושי?

קרא עוד »

הרצאות ימי עיון – בנושא מכירות ושיפור ביצועי צוות מכירות

חברות הזנק במיוחד תלויות במכירות יעילות כדי להתקדם לשלבים הבאים של צמיחה. משה גרימברג, מומחה בתחום הייעוץ הארגוני ופיתוח עסקי, מציע פתרונות מותאמים לשיפור ביצועי המכירה בארגונים. אנו עושים זאת באמצעות הרצאות ימי עיון – בנושא מכירות ושיפור ביצועי צוות מכירות. זאת מעבר לסדנאות מכירה וקורס מכירות אקטיבי הכולל ליווי שטח.

קרא עוד »

סגנונות ניהול – מהם הסגנונות הכי אפקטיביים כיום?

מנכ"לים ובעלי עסקים מתמודדים עם אתגר מרכזי: איך לנהל ביעילות ארגונים מורכבים בסביבה עסקית דינמית. סגנון הניהול שבו אתם בוחרים לאמץ מעצב את תרבות הארגון, מנבא את רמת המעורבות של העובדים ומקבע את ביצועי החברה לטווח הארוך. מחקרי Harvard Business Publishing מגלים כי 70% מהמנהלים מדגישים את החשיבות של שליטה במגוון רחב של התנהגויות …

קרא עוד »

'העסק שלי' – מה הנושאים הזקוקים לשיפור כיום?

השוק משתנה במהירות מסחררת, לקוחות הופכים להיות תובעניים יותר, והתחרות מתגברת מכל כיוון. כמנכ"ל או בעל עסק, אתה מוצא את עצמך שואל: "מה בדיוק צריך לשפר בעסק שלי כדי להישאר רלוונטי ורווחי?" המציאות היא שרוב העסקים הקטנים והבינוניים מתמודדים עם אותן בעיות מרכזיות: מכירות שלא עומדות ביעדים. שירות לקוחות שמותיר מקום לשיפור.

קרא עוד »

סדנת מכירות: לשיפור ביצועים וניהול צוותי מכירות

סדנאות מכירה מהוות הרבה יותר מהעברת טיפים – הן מהוות תהליך עומק ניהולי, פסיכולוגי וארגוני. הן מייצרות ארגון שמבין כיצד למכור. כיצד לנהל צוותי מכירות שלא מתמקדים אך ורק במכירת מוצר? אלא מתמקדים בפתרון, בהצגת ערך, השקפת עולם. סדנאות והקורסים שלנו מספקים לצוותים לא רק טכניקות, אלא תשתית מנטלית ומתודולוגיה עדכנית.

קרא עוד »

המפתח לשימור לקוחות וצמיחה: דאטה פרסונליזציה ואוטומציה

כיום, חברות ועסקים נדרשים להשקיע יותר בחיזוק נאמנותם של הלקוחות שלהם לאורך זמן. עליהם לאמץ גישות המבוססות על אוטומציה חכמה, בינה מלאכותית DATA ,(AI) וניתוח נתונים מתקדם. מחקר של Deloitte (2023) מצא כי חברות המשתמשות באופן נרחב בדאטה לניהול לקוחות, מציגות עלייה של 2.5 פעמים בשיעור שימור הלקוחות וגידול של עד 20% בהכנסה ללקוח.

קרא עוד »

הכשרה ניהולית איכותית בונה ארגון מנצח?

מדוע חשוב כל כך להשקיע בקורסי ניהול איכותיים? אין זה סוד כי, בעולם העבודה המהיר והדינמי של ימינו, הצלחת ארגונים תלויה יותר מתמיד ביכולתם לטפח סביבת עבודה פרודוקטיבית ומעוררת השראה. כיום, המנהל המודרני חייב להיות מנהל מעצים וטרנספורמטיבי בעבור עובדיו. ליבת ההצלחה העסקית והניהולית טמונה כיום באיכות הניהול. דעו הכשרה ניהולית איכותית בונה ארגון מנצח?

קרא עוד »

מדוע ההרצאות וימי העיון שלנו יוצרים שינוי בארגונים?

אז מדוע ההרצאות וימי העיון שלנו יוצרים שינוי בארגונים? הרצאות וימי עיון הם לא רק פלטפורמה להעברת ידע, אלא גם מנוע לשחרור לחצים, גיבוש והכוונה מחודשת. בהרצאות המותאמות שלנו, אנו יוצרים סביבה חווייתית ואינטראקטיבית שמחברת בין המשתתפים לבין חזון הארגון. בסיומן, המשתתפים יוצאים עם תחושת ערך מוסף וכלים יישומיים לשיפור ביצועיהם.

קרא עוד »