הקשבה פעילה – היתרונות

הקשבה פעילה – היתרונות

הקשבה פעילה ואמפטית, משפרת את ההבנה והאמון ההדדיים בין בני אדם בכל מקום וגם בעולמות העסקיים והניהוליים. היתרונות המרכזיים הם: יוצרת ובונה אמון וכבוד, מפחיתה מתחים, מעודדת תקשורת והעברת ידע ועוד.

שלום לך, ברוך הבא. אתה נמצא בקטגוריה הראשית הכוללת 7 מפגשים ייעודיים תחת התחום המרכזי של תקשורת בינאישית +. זהו אחד מתוך 16 תחומים מרכזיים המשיקים לכלל עולמות הניהול והמנהיגות הכי חשובים שנכון שתכיר. כאן במסגרת מפגש הייעוץ העסקי והמנטורינג בפורמט אחד על אחד בזום נתמקד בהיכרות מעמירה יותר של התחום החשוב הבא: "הקשבה פעילה – היתרונות". שיפור יכולות בתחום של הקשבה פעילה ואמפטיה, תמיד תביא בעבורך כמנכ"ל או כבעלים לערך רב. שיפור ביכולות החשובות האלה יביא גם אצלך לשיפור ההבנה והאמון ההדדיים בין בני אדם בכל מקום וגם בעולמות העסקיים והניהוליים אצלך בחברה. בין היתרונות המרכזיים של "הקשבה פעילה" ניתן לציין את הדברים הבאים: היא יוצרת ובונה אמון וכבוד. מפחיתה מתחים, ומעודדת תקשורת והעברת ידע.

היתרונות של הקשבה פעילה בתהליכי מכירות וניהול

תהליך התקשורת האנושית הוא למעשה היבט בלתי נפרד מחיינו, ובמיוחד בעולמות העסקיים והניהוליים. במסגרת מפגש ייעוץ עסקי ומנטורינג בפורמט אחד על אחד בזום נתמקד  באחד מהתחומים היותר חשובים. הקשבה הפעילה. הקשבה הפעילה היא כישור אשר מתרכז בלהבין לעומק את המסרים שמגיעים מהשותפים בשיחה, בין אם הם לקוחות בתהליך מכירות או עובדים בתהליך ניהולי. היכולת להתמקד ולהבין את הצרכים, הדאגות והרצונות של השותפים היא מרכיב בסיסי ביישום של הקשבה פעילה. במפגש הייעוץ העסקי נתאר ונבחן את היתרונות העיקריים של הקשבה הפעילה בתהליכי מכירות וניהול, ונציין את הדרכים בהן ניתן ליישם את המושג הזה בצורה מוצלחת ויעילה. לאחר כך נסכם את הנושא ונציע המלצות מקצועיות ליישום הקשבה פעילה בתהליכי המכירות והניהול.

כוחה של הקשבה פעילה בתהליכי מכירות ושירות ללקוחות

חשוב לי שתדע כי הקשבה פעילה, אחראית ללא מעט יתרונות מוכחים בתהליכי מכירות ושירות מורכבים. מפגש האימון העסקי והמנטורינג בנושא חשוב זה יספק גם לך כלים וטכניקות מעשיים לשיפור כישורי ההקשבה הפעילה שלך. התוצאה שתצליח לסגור ולמנף הרבה יותר עסקאות חדשות בתחום המכירות. מנגד תוכל להתמודד טוב יותר מול ספקים ומול לקוחות. דע כי הקשבה פעילה אחראית לבנייה ולתחזוקה של מערכות יחסים וקשרים ארוכי טווח מול לקוחות ומול עובדים ומנהלים בעבודתך השוטפת.

הקשבה פעילה – הקשבה אקטיבית ואפילו הקשבה פרו אקטיבית?

הקשבה פעילה היא מיומנות מכרעת שכל איש מקצוע בעולמות המכירה והשירות לקוחות חייב לשלוט. מיומנות זאת חשובה הרבה יותר מיכולת הקשב. זה הרבה מעבר ליכולת לשמוע מילים ומשפטים שהלקוח אומר?  הקשבה פעילה כרוכה ביצירת דיאלוג ומעורבות מלאה עם הצד השני. תוך הבנת צרכיו, תחושותיו, תסכולו ודאגותיו. בשיחה נכון לשקף את הנאמר ולהמשיך לשאול שאלות הבהרה פתוחות.  זאת מיומנות הדורשת אמפתיה ובחינה של תגובות מעבר לתגובות המילוליות של הצד שמנגד.

הקשבה פעילה מאפשרת לך לאסוף מודיעין חשוב להמשך

כאשר איש המכירות או נציג שירות לקוחות מקשיב באופן פעיל, הוא מסוגל לשאול יותר שאלות פתוחות הרלוונטיות לתהליך. באמצעות הקשבה פעילה ושימוש בשאלות פתוחות מצליח איש המכירות או השירות ללקוחות לאסוף מידע הרלוונטי להתקדמות בתהליך ולסיומו על הצד הטוב ביותר. בתחום המכירות לסגור עסקה. בתחום השירות ללקוחות להתמודד עם לקוח כועס ולהפוך אותו ללקוח מרוצה שאף ישלים רכישת המשך. אנו נרחיב במסגרת מפגש הייעוץ העסקי והמנטורינג בפורמט 1:1 בנושא החשוב הזה. דע כי הקשבה פעילה תמיד תיצור דיאלוג חיובי ופרודוקטיבי המטפח מערכת יחסים חזקה יותר בין איש המכירות או השירות ללקוח.

כמה טיפים והמלצות שנכון שתאמצו:

מודעות ותרגול הן מילות המפתח לשיפור בתחום החשוב הזה של שיפור כישורי ההקשבה הפעילה שלך כמנכ"ל או בעלים של חברה עסקית.  שמח להעניק לך מספר טיפים והמלצות טרום מפגש הייעוץ העסקי בזום שנקבע ב- 70% הנחה ממחיר מפגש ייעוץ פרונטלי. טיפים והמלצות שיאפשרו לך לשפר את כישורי ההאזנה הפעילה שלך:

  • היו ממוקדים באדן שמולכם. הימנעו מכל הסחת דעת. תנו לו להרגיש כי הוא נמצא במרכז של התהליך.
  • היו חלק מהתהליך. שקפו אמירות? תשתמשו בשאלות פתוחות להבהרה. סכמו ובקשו להבין באם לזה הצד השני התכוון. במילים אחריות היו פעילים ונוכחים בתהליך.
  • שפרו את יכולות השימוש בשאלות פתוחות ותשפרו את מיומנויות האמפתיה.
  • תשתמשו בעזרים משלימים. אנשים בתהליכי כאלה מאד מעריכים גורמים שמעבר להקשבה רושמים נקודות חשובות לעצמם.
  • חתרו להשלמת התהליך. אל תתביישו לשאול: מה היה גורם לך להיות מרוצה? מה היה עוזר לך לאשר את ההזמנה? בקשו התייחסות של הצד השני לתהליך שאתם מבקשים להוביל ולסיים.

 

משפרים ביצועים בתחום החשוב של הקשבה פעילה

לסיכום, ניתן להבין כי  "הקשבה פעילה" הינו כלי חשוב ומרכזי לקידום ביצועים של מנהלים ועובדים העוסקים במכירות ובשירות ללקוחות. תחום זה חשוב מאד גם בכל מה שקשור לניהול עובדים מנהלים וצוותים. התחום של תקשורת בינאישית+ כיום הוא אחד מתחומי הייעוץ העסקי החשובים ביותר. הוא מאפשר למנהלים לשפר ביצועים בתחומים החשובים של המכירות ושל השירות ללקוחות. ייעוץ עסקי וייעוץ שיווקי אסטרטגי בתחום החשוב הזה יכול לסייע לעסק שלך לצמוח.

מנהלים ומנכ"לים בעסקים ובחברות קטנות מבקשים לשפר מיומנויות

בתקופות משבר וקושי, השימוש בשירותים המקצועיים שלנו במסגרת מפגשי למידה ואימון עסקי בפורמט אחד על אחד עשוי להתאים גם לך. קבע עכשיו מפגש למידה ומנטורינג. קראת והתרשמת עד כמה נושא זה עשוי להיות חשוב גם להמשך הפעילות העסקית שלך. חשוב להמשך הצמיחה. גם הפעם אנו מאפשרים גם לך לקבוע מפגש אחד או יותר בנושא חשוב זה של כל מה שקשור ל- "תקשורת בינאישית+" במסגרת 7 המפגשים הרשומים או במסגרת מפגש ייעודי העוסק בשיפור מיומנויות הקשבה פעילה. נכון כי תחליט/י להצטרף/י לעשרות רבות של מנכ"לים ומנהלים שלקחו חלק במפגשי חשיבה ומנטורינג עסקי וניהולי. בחר גם את/ה לקבל מפגשי למידה ומנטורינג בפורמט 1 על 1 המבוצעים על ידי מולך. אשמח לקבוע גם איתך מפגש למידה בנושא זה. למידע נוסף צלצל ישירות אלי 0544-814332 או 03-9032222 . להזמנת המפגש הראשון לחץ כאן.

180 ₪ למפגש למידה בזום

לתיאום מפגש צלצלו עכשיו 03-9032222 או 0544-814332

לתאם מפגש למידה בצ'יק

180 ש''ח

למפגש למידה בזום.

70%

הנחה מעלות שעת ייעוץ רגילה.

מנהלים מרוצים מתהליכי הלמידה והמנטורינג העסקי

מגיע גם לך 70% הנחה מעלות משעת ייעוץ רגילה.

שנות ניסיון
0 +

שנות ניסיון מקצועי בתחומי הייעוץ הארגוני, ייעוץ אסטרטגי שיווקי וייעוץ עסקי לחברות ולמנהלים

חברות ועסקים
0

חברות גדולות, בינוניים ועסקים קטנים וחברות משפחתיות טופלו על ידנו בהצלחה מאז 2006

מנהלים ומנכ"לים
0

מנהלים ועובדים בכירים בחרו לצמוח וללמוד במסגרת מפגשי מנטורינג אישיים. במהלך 2023

משתתפים ומנהלים
0

היעד שלנו  למספר המשתתפים, במסגרת מפגשי למידה בפורמט 1:1 במהלך שנת 2024.

הזמנת פגישת ייעוץ