שמח לראות אותך כאן. אתה נמצא בקטגוריה הראשית שעוסקת בכל מה שקשור למיומנויות תקשורת בינאישית .+ מפגש הייעוץ העסקי והמנטורינג עוסק בנושא היותר חשוב למנהלים ולמנכ"לים המבקשים לקבל אמון והערכה מצד העובדים והמנהלים שלהם. אמון – בונה יחסים. לאלה המבקשים להרחיב ולקרוא בנושא דווקא בשפה האנגלית נכון כי יחפשו מיגע ומאמרים נוספים תחת הדבר הבא: Trust – builds relationships. בעולמות הניהול והמנהיגות, אמון הוא נכס הכרחי, בסיסי ונדרש בכל הצלחה ניהולית ועסקית. אמון והערכה אחראיים ליצירת מרחבי עבודה משותפים המתבססים על הערכה הדדית. אמון חשוב ביותר בכל תהליך מכירה ומול לקוחות וספקים. ללא אמון קשה לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח. כשאמון קיים ונוכח אנשים ולקוחות מרוצים.
אמון כמפתח מרכזי בבניית יחסים ארוכי טווח החשובים בניהול ומנהיגות
במרחב העסקי המודרני, המנהיגות הניהולית המקדמת מתבססת על היכולת לבנות ולנהל יחסים לטווח הארוך. ניהול יחסים מתחיל תמיד בבניית אמון והערכה. דע כי, אחד מהתכונות המרכזיות של מנהיגות מוצלחת הוא היכולת לבנות ולשמר אמון. אמון אינו נכון רק ליחסי לקוח-עובד, אלא כן גם ליחסים פנימיים בתוך צוותים וארגונים. במפגש הייעוץ העסקי והמנטורינג בפורמט 1:1 נרחיב בנושא החשוב הזה. נסקור את התפקיד המרכזי והחשוב של בניית האמון במסגרת יצירת יחסי עבודה ניהול ובמנהיגות עסקית. נרחיב בנושא נבצע התאמות על פי הצרכים הייחודיים שלך וכן אציג טיפים מעשיים לקידום האמון בתוך הארגון.
תקשורת בינאישית מיטבית עוזרת לבניית האמון
תהליך בניית אמון וקבלה של הערכה מצד עובדים, עמיתים וכפיפים הוא תהליך מתמשך. אין כאן אפשרות להיעזר באבקת קסמים. התהליך, מחייב מודעות ודורש אימוץ תרבות ושפה המקדמת שיתופי פעולה ותקשורת בינאישית מיטבית. הרצון לשפר אמון ולחזר הערכה אישית ומקצועית מחייבת מבחינתך בניית תוכנית מסודרת ורציפה. חשיבות התקשורת והאינטליגנציה הרגשית בתהליך חשובה מאד להצלחה. תקשורת פתוחה ומקדמת, המשולבת עם ההכרה בצרכי הצוות ובניית קשרים אמיתיים בתוכו – הם כלים מרכזיים לשיפור מערכות העבודה הפנים ארגוניות ולבניית האמון.
היכן ניתן לזהות את החשיבות של הערכה ואמון בעולמות העסקיים?
אמון הוא יסוד מרכזי בבניית מערכות יחסים ארוכות טווח. תוכל לראות את השפעתו הרבה בעולם המכירות. בעולמות השירות ומול ספקים. בעולם העסקי, אמון משפיע ישירות על ביצועי הצוות ועל היכולת של הארגון להתמודד עם אתגרים. משפיע על הביצועיים האישיים והניהוליים שלך. דע כי כל קשרי הלקוחות מבוססים בראש ובראשונה על אמון שהם מעניקים למותג שלך. ללקוחות כמו גם לעובדים שלך ולספקים חשוב מאד להרגיש שהם יכולים לסמוך עליך כבעלים או כמנכ"ל של הארגון ועל מוצריו או שירותיו.
אמון והערכה מקצועית מסייע ליצירת מרחבי עבודה איכותיים ולעבודת צוות טובה
הייתי מבקש שתפנים את המידע הבא: צוותים שבנייתם מבוססת על אמון משיגים יותר ביצועים ויכולת לפתור בעיות ביעילות גבוהה יותר. האמון המשולב עם הערכה ותקשורת פתוחה מעודד פתיחות, יצירתיות ושיתוף פעולה. יוצר סביבת עבודה שכייף להיות בה. בנוסף, כאשר כל חברי הצוות מרגישים בנוח להביע את דעותיהם ולתרום לתהליך, התוצאה היא צוות מאוחד ויעיל.
המלצות וטיפים מקצועיים: כיצד תקדמו ותשפרו מערכות אמון והערכה גם אצלך בארגון?
- אמצו וצרו תרבות של פתיחות וכנות: בנו תכניות שיפור בתהליכי תקשורת פנים-ארגוניים באמצעות סדנאות או קורסים ייחודיים שמשפרים ביצועים בתחום התקשורת הבינאישית. דעו כי שיפור בתחומים האלה יביא לשיפור גם ביכולת של העובדים והמנהלים לשפר את האמון שלהם במערכת ומול כפיפים ועמיתים.
- אמון והערכה מקצועית משפרים תהליכי קבלת החלטות משותפים: ככל שהעובדים יזכו לאמון והערכה וידעו להעניק אותה גם לאחרים שמגיע להם, תרגיש שיפור חד בביצועים של עבודת הצוות. תרגיש רצון ונכונות מצידם להשתתף בקבלת החלטות ובניהול תהליכים מורכבים. זהו שלב חשוב המביא לחיזוק האמון והערכה בין חברי הצוות למנהלים ולארגון שאותו אתה מנהל.
- אמצו תרבות מקדמת ושיתוף ידע ושקיפות מירבית: דעו כי, הפתיחות והשקיפות בתהליכי הניהול תורמות להקניית אמון ולבניית קשרי עבודה טובים יותר.
אמון והערכה משפיעים על ביצועי הצוות והמנהלים
ללא אמון והערכה, יתברר לך כי אתה צועד לבד למלחמה. אנשים, עובדים ומנהלים מוכנים להתאמץ יותר בעבור מנהיגים עסקיים שלהם הם רוכשים אמון והערכה. אמון הוא גורם מרכזי בבניית יחסים בניהול ומנהיגות. הוא משפיע על ביצועי הצוות, קשרי הלקוחות ועל יכולת הארגון להתמודד עם אתגרים. תהליכים לחיזוק והגדלת האמון של האנשים בך, דורשים השקעה מתמדת ושילוב של כלים נכונים לתקשורת בינאישית מפותחת הכוללת אינטליגנציה רגשית בשילוב אימוץ תרבות עסקית וניהולית מקדמת. כך תצליח להגדיל את רמת האמון והערכה של העובדים והמנהלים כלפיך. כך תשפר את יכולת עבודת הצוות ואת שיתוף הפעולה בארגון שלך.
אימון וייעוץ עסקי המשולב עם מנטורינג בזום ב- 70% הנחה
שמח לפגוש אותך. אתה מוזמן לקבל מפגש למידה בזום ב- 70% הנחה ממחיר שעת ייעוץ רגילה? אתה כבר כאן? לכן אני מאפשר גם לך לקבוע מפגש אחד או יותר בנושא חשוב זה "אמון – בונה יחסים"? היה ורצית לדעת עד כמה זה חשוב? כיצד נמנעים מלעשות טעויות בבניה וחיזוק הערכה מקצועית ואמון? אני מציע גם לך להצטרף/י לעשרות רבות של מנכ"לים ומנהלים שלקחו חלק במפגשי חשיבה ומנטורינג עסקי וניהולי. בחר גם את/ה לקבל מפגשי ייעוץ עסקי – למידה ומנטורינג בפורמט 1 על 1 בתחום החשוב והרחב של "תקשורת בינאישית+" או בתחומים אחרים המעניינים אותך. בחר אחד מתוך 7 מפגשי למידה או מוזמן לבחור מפגש למידה וייעוץ עסקי המותאם לצרכיך. אנו מבקשים כי תסקור את 16 תחומים מרכזיים אותם הכנתי בעבור מנהלים ובעלי עסקים המבקשים ללמוד ולשפר מיומנויות. באפשרותך לבקש ולקבל מפגש ייעודי ומיוחד לצרכים שלך. אשמח לקבוע גם איתך מפגש למידה בנושא "כיצד הערכה ואמון – בונים יחסים" בעולם העסקי והניהולי? צלצל וקבע עכשיו מפגש למידה. 0544-814332 או 03-9032222