את/ה נמצאים באחד מהתחומים המרכזיים ביותר ומהחשובים כיום. תחום המתמקד בשיפור מערכי שירות לקוחות ומוקדים. אשמח להציע גם לך מפגש ייעוץ עסקי ומנטורינג בפורמט 1:1 בנושא חשוב ביותר בתחום הזה. הכוונה למפגש ייעוץ עסקי ומנטורינג בנושא חשיבותם של קורסים וסדנאות – בשירות לקוחות? ההשקעה בפיתוח העצמה והדרכה לעובדים ולמנהלים במערכי השירות ללקוחות מתבררת כהשקעה נכונה ונדרשת כיום. שיפור מיומנויות מקצועיות ואישיות שלך כבעלים וכמנכ"ל חשובות ביותר. אני כאן לשירותך בכל תחום ועניין. כמנכ"ל או כבעלים עליך לשמור ולטפח עובדים ומנהלים טובים במערך השרות ללקוחות אצלך בחברה. נבחן מהם הקורסים והסדנאות הכי מקצועיות ונכונות? נשקול להקים קורסים וסדנאות פנים ארגוניות באמצעות מערך משאבי האנוש אצלך בחברה.
תוכניות לשיפור ביצועים – התועלת מקורס או סדנה
מערכי שירות לקוחות הם העמדה הראשונה והאחרונה של המגע עם המשאב הכי יקר שלך. עם הלקוחות. מערכי שירות לקוחות איכותיים ומקצועיים המעסיקים עובדים ומנהלים שעברו הכשרה מקצועיות מתפקדים טוב יותר. בעולם העסקי התחרותי, שירות לקוחות לא מספיק איכותי, לא זמין או לא מיומן מספיק גורם לנזק ישיר. פעמים רבות, שירות לקוחות לא מספיק מקצועי וטוב מהווה את ההבדל בין הצלחה וכישלון בעולם העסקי. קורסים וסדנאות לשיפור הביצועים ולרכישת מיומנויות שירות עדכניות מהווה פתרון נכון וראוי.
אתה מכיר חוויות שירות גרועות? כיצד תמנע זאת ללקוחותיך?
כמנכ"ל או כבעלים בטוח כי נתקלת כצרכן בחוויות רעות עם שירות לקוחות. בטוח כי הבנת עד כמה לא נכון שחוויה כזאת תאפיין גם את הלקוחות שלך? חשוב זה להשקיע בשיפור והדרכה של צוותי הישורת והמנהלים בתחום החשוב של שיפור מערך השירות ללקוחות. במסגרת מפגש הייעוץ העסקי והמנטורינג ננסה יחד להבין מה עובדים ומנהלים איכותיים מבקשים וצריכים לקבל בכדי להשתפר? אין לי כל צל של ספק כי תסכים שטיפוח עובדים ומנהלים בתחום השירות ללקוחות הינו חשוב וראוי שתשקיע בו.
התועלת שתקבל מקורס או סדנה לשיפור מערכי שירות ללקוחות
1. רכישת מיומנויות: קורסים וסדנאות בתחום מערכי שירות לקוחות מאפשרים לעובדים לרכוש מיומנויות חדשות ולשפר את יכולותיהם הקיימות. הם במסגרת הקורס או הסדנה יבצעו סימולציות ויתבצעו ניתוחי אירוע כחלק לימודי לאתר כשלים בתהליכים ובכדי ללמוד מה נכון וצריך לשפר. נכיר לאתר מהר יותר את צרכי הלקוחות המתלוננים. נלמד לנהל שיחה אפקטיבית המאפשרת ללקוח לשחרר כעסים. נלמד על החשיבות של אמפתיה והקשבה פעילה כחלק משיפור מיומנויות הקריטי להצלחה.
2. יצירת חווית לקוח מובהקת: דרך הקורס או הסדנה לשיפור השירות ללקוחות, ניתן ללמוד כיצד ליצור חווית לקוח מיטבית, שתשאיר רושם עמוק על לקוחות. נלמד כמה טכניקות ונתרגל.
3. שיפור תמיכה והבנה: במהלך הקורס או הסדנה, ניתן ללמוד כיצד לשפר את תהליכי התמיכה ללקוח. כיצד נכון לעבור משירות מגיב לשירות יוזם ופרואקטיבי. להבין מהר וטוב יותר את צרכיו ודרישותיו של הלקוח טרם הגעתו לשירות הלקוחות. דרך זאת, ניתן להבטיח תמיכה איכותית ומהימנה ללקוחות, מה שיכול להבטיח שביעות רצון גבוהה והמשך ביצוע רכישות המשך ושימוש במוצרים או בשירותים של העסק.
מהם התכנים שלדעתך קורס או סדנה לשיפור מיומנויות שירות לקוחות צריך לכלול?
קורס לשיפור מיומנויות שירות לקוחות יכול לכלול מגוון רחב של תכנים המיועדים להעשרת הידע, המיומנויות והכישורים הנדרשים לעבודה בתחום זה. הנה רשימה של תכנים שעשויים להיות חלק מקורס כזה:
- היכרות עם המרכיבים המרכזיים של שירות יוצא מהכלל.
- מתודולוגיות, אסטרטגיות ותפיסות בעולמות הישורת ללקוחות
- אינטליגנציה רגשית + מיומנויות תקשורת בינאישיות מפותחות, הקשבה, אמפתיה ויכולות שיקוף ללקוח.
- חשיבותם של תסריטי השיחה. פרסונליזציה והיכרות אינטימית עם סוגי הלקוחות השונים.
- התמודדות עם לקוחות כועסים ולקוחות קשים. ההקשבה הכלה יחד עם הצגת הפתרון והתועלות ללקוח.
- טיפול בהתנגדויות באמצעות שפת דיבור נעימה ויכולת הקשבה פעילה.
- כיצד משפרים יכולות בטיפול בתלונות מלקוחות? כיצד הופכים לקוח מתלונן ללקוח מרוצה המבצע רכישת המשך?
זאת רשימה כללית. במסגרת מפגש הייעוץ העסקי והמנטורינג בפורמט אחד על אחד נבחן בהתאמה אישית מה יהיו הנושאים שיותאמו לצרכים שלך. יותאמו לעולם התוכן לתחום ולרמתם של אנשי השירות ללקוחות אצלך בחברה. דע כי כל אלו הם רק חלק מהתכנים שעשויים להיות חלק מקורס או סדנה לשיפור מיומנויות שירות לקוחות. התוכנים יכולים להשתנות בהתאם לצרכי העסק ולתפקידי העובדים בו.
ההשקעה בסדנה או בקורס לשיפור ביצועי מערך השירות כדאיים גם בעבורך
השקעה בקורס או בסדנה לשיפור מערכי שירות לקוחות היא צעד חיוני לכל חברה או עסק המעוניין להצליח ולצמוח. זהו המפתח ליצירת חווית לקוח מיטבית. כזאת שתשמר לאורך זמן רמת שביעות רצון גבוהה ובניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות. עובדים ומנהלים בשירות לקוחות הלוקחים חלק בסדנה או בקורס לשיפור מיומנויות משפרים את רמת הביצועים שלהם. כתוצאה מכך לקוחותיך יזכו לרמת שירות טובה יותר ויהיו נאמנים ולא יחשבו על נטישה למתחרים. שיפור מערכי השירות ללקוחות מתאים גם לעסקים קטנים ובינוניים המבקשים להשיג יתרונות מול המתחרים.
מנטורינג המשולב עם ייעוץ עסקי בפורמט 1:1
אני משוכנע שגם את/ה רוצה לשפר מיומנויות ניהול ומנהיגות? היה וחיפשת גורם מקצועי מהימן שביכולתו להעניק ייעוץ עסקי ומנטורינג בפורמט אחד על אחד בעלות שפויה? מצאת! אני מציע גם לך מפגשי למידה, חשיבה ומנטורינג בפורמט 1:1. דע כי העולם בעסקי התחרותי מחייב הנהלות בעלי חברות ומנכ"לים לשפר מיומנויות בכל מה שקשור לשיפור מערכי שירות לקוחות בעולמות תחרותיים. זה מהווה יסוד חשוב ומרכזי בעולמות הניהול והעסקים. דע כי שיפור מיומנויות בכל מה שקשור לשירות לקוחות תצייד גם אותך כמנכ"ל או כבעלים ביתרונות משמעותיים מול המתחרים. בוא לקבל מפגש למידה הדן בנושא של החשיבות בקיומם של קורסים וסדנאות – בשירות לקוחות.
ייעוץ עסקי אימון ומנטורינג בעלות שפויה ב- 70% הנחה
הידעת כי תקבל מפגש למידה בזום ב- 70% הנחה ממחיר שעת ייעוץ רגילה? כאן אני מאפשר גם לך לקבוע מפגש אחד או יותר בנושא חשוב זה של "קורסים סדנאות – בשירות לקוחות". שמח כי הגעת עד לכאן סימן שהנושא הזה מאד קרוב מאד לליבך. אני מציע לך להצטרף/י לעשרות רבות של מנכ"לים ומנהלים שלקחו חלק במפגשי חשיבה ומנטורינג עסקי וניהולי. לרשותך 16 תחומים מרכזיים המציגים את מירב התחומים הניהוליים שמעניינים כל מנכ"ל, מנהל או בעלים של חברה עסקית. בחר גם את/ה לקבל מפגשי ייעוץ עסקי – למידה ומנטורינג בפורמט 1 על 1 בתחום החשוב של שיפור מערכי שירות לקוחות או בתחומים אחרים המעניינים אותך. אשמח לקבוע גם איתך מפגש למידה בנושא חשוב זה. להזמנת המפגש הראשון לחץ כאן.