אמנת שירות – פרסונליזציה

אמנת שירות – פרסונליזציה

נבחן מהי אמנת השירות המתאימה לאופי הלקוחות וליכולת הארגונית והעסקית שלך. נבחן יחד במפגש בפורמט 1:1 האם אתה כלקוח היית מרוצה מרמת השירות שאתה מעניק? נכיר את החשיבות של טיוב לקוחות.

את/ה במפגש ייעוץ עסקי העוסק באמנת השירות. ההסכם בינך כמנכ"ל של חברה לבין הלקוחות שלך. אמנת השירות – SLA הינה חשובה ביותר כיום בעולם עסקי תחרותי. אמנת השירות הינה אחד מהבסיסים היותר חשובים במערכי שירות לקוחות איכותיים ומקצועיים. היא מאד מרכזית וחשובה בתחום המתמקד בשיפור מערכי שירות לקוחות ומוקדים. אשמח להציע גם לך מפגש ייעוץ עסקי ומנטורינג בפורמט 1:1 בנושא חשוב הזה.

אמנת שירות – SLA

הכוונה לעזור גם לך לבנות אמנת שירות. להניע תהליכים לשיפור מיומנויות והיכרות עם תהליכים המשפרים את יכולותיך כמנכ"ל או כבעלים לשמור ולטפח את הלקוחות שלך. יחד ננסה להבין מה לקוחותיך מבקשים לקבל? כיצד נכון להגביר אצלם את המחויבות והנאמנות לארגון? להפוך אותם ללקוחות מרוצים המגדילים את נפחי הרכישות וכן קניה שח מוצרים או שירותים נוספים. מניח כי תסכים שטיפוח לקוחות ובניית אמנת שירות בין החברה שלך ביניהם  חשובה ביותר.

אמנת שירות – פרסונליזציה כחלק מתהליכי שיפור מערך שירות הלקוחות

שמח כי אתה מתעניין בנושא החשוב הזה. אמנת שירות וביצוע פרסונליזציה ללקוחות שלך הם תהליכים נכונים וחשובים כיום. נבחן מהי אמנת השירות המתאימה לאופי הלקוחות וליכולת הארגונית והעסקית שלך. נבחן יחד במפגש ייעוץ עסקי ומנטורינג בפורמט 1:1 האם אתה כלקוח היית מרוצה מרמת השירות שאתה מעניק? נכיר את החשיבות של טיוב לקוחות. כיום, מרכיב אמנת השירות המשולבת עם היכרות מעמיקה של צרכי הלקוחות באמצעות אימוץ המתודולוגיה המאמינה כי פרסונליזציה חיונית במערכי שירות לקוחות מצטיינים. נכון כי כל חברה או עסק יתמקד במתן שירות שיותאם לצרכיו הייחודיים של הלקוח. במסגרת מפגשי הייעוץ העסקי, נבחן את העקרונות של אמנת השירות ואת התפקיד שלה בשדרוג חווית הלקוח.

האם אתה כלקוח היית מרוצה מרמת השירות שאתה מעניק?

במפגש פרטני זה, בו אתה מקבל ייעוץ עסקי ומנטורינג בפורמט 1:1 בעלות שפויה ובהנחה של 70% ממחיר שעת ייעוץ פרונטלית. נבחן מה הלקוח שואף ומצפה להרגיש בתהליך שירות שהוא מקבל? האם זמינות ומענה מהיר מספיקים לו? תופתע לגלות כי כיום לקוחות מצפים לקבל יחס אישי המותאם אישית לצרכיו והעדפותיו. באמצעות הבנת הלקוח, ניתן ליישם את האמנת השירות המתאימה ביותר, ולכך חשוב להתעקש על טיוב לקוחות יעיל. כזה המאפשר גם לך אחרי ביצוע ניתוח ופרסונליזציה להעניק לכל אחד מלקוחותיך שירות בהתאמה אישית.

החשיבות של טיוב לקוחות וקביעת מדדי שירות גם בעבורך?

טיוב לקוחות על פי מדדים, מהווה את היסוד להבנת הצרכים הייחודיים של כל לקוח. מתן "סקור" לכל לקוח ולקוח חשוב להתאמת רמת השירות לכל אחד. לקוח אסטרטגי, צריך להיות מזוהה ויתכן שבעבורו תעניק לו שירות מיוחד. תצמיד לו איש שירות אישי. חברות ענק היודעות עד כמה השירות ללקוחות חשוב עושות זאת מזמן. בוא ונלמד מה נכון לאמץ גם אצלך בחברה? באמצעות ניתוח מעמיק של הנתונים והמידע הנצבר, ניתן ליצור חווית לקוח מותאמת אישית. ובכך תצליח כמנכ"ל וכבעלים, ליצור קשר חזק ואמין עם הלקוח. טיוב זה מאפשר לנו להציע מגוון שירותים ומוצרים המתאימים באופן מושלם לצרכיו של כל לקוח.

כיצד תיצור פרסונליזציה – אמנת שירות במינימום השקעה ועלויות?

הפרסונליזציה היא המפתח ליצירת חווית לקוח מיוחדת. מה קודם למה? האם אמנת השירות או השלב שבו מתבצעת הפרסונליזציה? באמצעות שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, ניתן ליצור את הטיוב של מאגר הלקוחות. ניתן לבנות פרופיל אישי לכל אחד ואחת מהם. לאחר מכן ניתן ליצור חוויה אישית ומותאמת לצרכיו של כל לקוח. דע כי הפרסונליזציה מאפשרת לנו להתמקד בפרטים הקטנים שמפרידים בין שירות רגיל לבין שירות איכותי ויוצא דופן.

טיפים והמלצות לסיכום

בעידן שבו התחרות בין העסקים היא גבוהה, אמנת השירות נכונה ראויה וישימה המשולבת עם טיוב נתונים ופרסונליזציה מתמשכת מהווים את המפתחות המרכזיים והחשובים לבניית קשרי לקוח אמינים וארוכי טווח. באמצעות התמקדות בפרטים, בהבנה עמוקה של הלקוח ובאמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, ניתן לשפר באופן משמעותי את חווית הלקוח ולקדם את ההצלחה העסקית שלנו. עשה זאת באמצעות מעקב אחרי הנתונים והמידע הנצבר כדי להבין את צרכי הלקוח באופן מדויק. בנוסף ולא בעדיפות משנית תשתדל ליצור חוויה מותאמת אישית לכל לקוח, מתוך הבנה עמוקה שפניה אישית תמיד מומלצת ועדיפה.

מה קורה בעולם? כיצד ניתן ללמוד מהחברות הכי גדולות?

אני מאמין גדול בלימוד מתוך התבוננות וחקר. לפיכך במסגרת מפגש הייעוץ העסקי בפורמט אחד על אחד אכיר לך מגמות ותהליכים מרכזיים שמשפיעים על תחום השירות ללקוחות בקרב עסקים וחברות גדולות מהארץ ומהעולם. כדי ללמוד מהן, ניתן להתבונן במספר אספקטים שנכון לאמץ:

  1. לאמץ תרבות של חדשנות ומחקר פיתוח: חברות גדולות תמיד מחפשות להיות בחזית החדשנות ולפתח טכנולוגיות חדשות בכל מה שקשור לשירות ללקוחות שלהם. מציע כי תאמץ זאת גם אצלך בחברה במסגרת המגבלות והיכולות.
  2. שיפור ואימוץ כלים לניהול וארגון הנתונים לגבי הלקוחות: חברות גדולות מצליחות לנהל משאבים ותהליכים בצורה יעילה ויציבה. כיום גם חברות בינוניות וקטנות מבינות עד כמה חשובה מערכת CRM היא מעניקה כלים לניהול הצוותים, ניהול הלקוחות, אופטימיזציה של תהליכים עסקיים. דע כי השקעה בפיתוח והכשרת צוות העובדים והמנהלים בשירות לקוחות תמיד כדאית.
  3. מאמצים תרבות המקדשת שיפור מתמיד בחוויית הלקוח: חברות מובילות בארץ ובעולם, מקדישות תשומת לב רבה לשיפור תמידי של חוויית הלקוחות שלהם. מערכות הפיתוח העסקי, השיווק מייצרות כל פעם מחדש, רעיונות לשיפור ולחיזוק הקשר בין בלקוח לבין החברה. מילת המפתח כאן מתמקדת במדבר הבא: "לקוחות אוהבים גודיס, אוהבים תשומת לב, אוהבים הפתעות קטנות ומרגשות".

נושא אחרון זה, יזכה להתמקדות רבה יותר במסגרת מפגש הייעוץ העסקי בנושא חשוב זה. תמיד נכון ללמוד ולהתעדכן מניסיונם של חברות מופת בתחום השירות ללקוחות. כולם מבינים כיום כי לקוחות מרוצים מהווים את אחד ממנועי הצמיחה היותר חשובים בעולם העסקי.

לשפר מיומנויות ניהול ומנהיגות באמצעות ייעוץ עסקי אימון ומנטורינג בעלות שפויה ב- 70% הנחה

הידעת כי תקבל מפגש למידה בזום ב- 70% הנחה ממחיר שעת ייעוץ רגילה? כאן אני מאפשר גם לך לקבוע מפגש אחד או יותר בנושא חשוב זה של  "אמנת השירות – טיוב לקוחות על פי מדדים". שמח כי הגעת עד לכאן סימן שהנושא הזה מאד קרוב מאד לליבך. אני מציע לך להצטרף/י לעשרות רבות של מנכ"לים ומנהלים שלקחו חלק במפגשי חשיבה ומנטורינג עסקי וניהולי. לרשותך 16 תחומים מרכזיים המציגים את מירב התחומים הניהוליים שמעניינים כל מנכ"ל, מנהל או בעלים של חברה עסקית. בחר גם את/ה לקבל מפגשי ייעוץ עסקי – למידה ומנטורינג בפורמט 1 על 1 בתחום החשוב של שיפור מערכי שירות לקוחות או בתחומים אחרים המעניינים אותך. אשמח לקבוע גם איתך מפגש למידה בנושא חשוב זה. להזמנת המפגש הראשון לחץ כאן.

180 ₪ למפגש למידה בזום

לתיאום מפגש צלצלו עכשיו 03-9032222 או 0544-814332

לתאם מפגש למידה בצ'יק

180 ש''ח

למפגש למידה בזום.

70%

הנחה מעלות שעת ייעוץ רגילה.

מנהלים מרוצים מתהליכי הלמידה והמנטורינג העסקי

מגיע גם לך 70% הנחה מעלות משעת ייעוץ רגילה.

שנות ניסיון
0 +

שנות ניסיון מקצועי בתחומי הייעוץ הארגוני, ייעוץ אסטרטגי שיווקי וייעוץ עסקי לחברות ולמנהלים

חברות ועסקים
0

חברות גדולות, בינוניים ועסקים קטנים וחברות משפחתיות טופלו על ידנו בהצלחה מאז 2006

מנהלים ומנכ"לים
0

מנהלים ועובדים בכירים בחרו לצמוח וללמוד במסגרת מפגשי מנטורינג אישיים. במהלך 2023

משתתפים ומנהלים
0

היעד שלנו  למספר המשתתפים, במסגרת מפגשי למידה בפורמט 1:1 במהלך שנת 2024.

הזמנת פגישת ייעוץ