שירות לקוחות כמנוע צמיחה

שירות לקוחות כמנוע צמיחה

העולם העסקי מבין כי לקוחות מרוצים יוצרים צמיחה. כיצד ניתן להפוך את שירות הלקוחות אצלך למנוע צמיחה? זה הזמן להבין כי יש לעדכן את מיומנויות השירות והמכירה במערך שירות הלקוחות.

כעוסקים בניהול וכבעלי חברות ועסקים יש לכם הרצון להרחיב ידע ולהתמקצע במיומנויות ניהול חדשות. להתעדכן בתחום החשוב של שיפור מערכי שירות ללקוחות. שמח לפגוש אותך כאן, גולש באתר שלי המתמקד בייעוץ עסקי ומנטורינג בפורמט אחד על אחד למנהלים ולבעלי עסקים. אתם נמצאים בקטגוריה הראשית העוסקת שיפור מערכי שירות לקוחות. מפגש הלמידה והמנטורינג יעסוק הפעם בהיכרות מעמיקה של כל מה שקשור לתהליכים ההופכים את שירות הלקוחות גם אצלך בחברה למנוע צמיחה. שיפור מערכי שירות לקוחות ומוקדים והפיכתם למנוע צמיחה הופך כיום לאחד מהנושאים היותר מעניינים בעלי חברות ועסקים. במסגרת מפגש הייעוץ העסקי והמנטורינג בפורמט אחד על אחד נלמד כיצד עושים זאת נכון גם אצלך בארגון.

שירות לקוחות כמנוע צמיחה

העולם העסקי מבין כי לקוחות מרוצים יוצרים צמיחה. כיצד ניתן להפוך את שירות הלקוחות אצלך למנוע צמיחה? זה הזמן להבין כי יש לעדכן את מיומנויות השירות והמכירה במערך שירות הלקוחות. בעידן העסקי המודרני, הבנה מעמיקה על חשיבות השירות לקוחות מביא בעלי חברות ומנכ"לים להבין כי ניהול נכון של מערך השירות ללקוחות יכול לייצר מכירות ולהפוך למנוע צמיחה. לקוחות מרוצים לא רק שומרים על נאמנות למותג? הם מבצעים רכישות המשך ומוכנים להתנסות במוצרים ושירותים חדשים. במסגרת מפגשי הלמידה והייעוץ העסקי, נבחן את כיצד ניתן להפוך את מערכי השירות ללקוחות למנוע צמיחה אמיתי. נחשוב יחד לגבי התהליכים שעליך לבצע אצלך בחברה. מה נדרש ממך בכדי להצליח להפוך את מערך השירות למנוע צמיחה שמגדיל מכירות ומונע נטישת לקוחות למתחרים.

שירות לקוחות כמנוע צמיחה כולל את התחומים המרכזיים הבאים:

  1. שיפור חווית הלקוח: השירות המעולה מקנה ללקוח חווית מרשימה, מה שמעודד נאמנות. רכישות חוזרות ותקשור חוויות שירות והמלצות חיוביות בקרב חברים ובקרב הרשתות החברתיות.
  2. מאמץ כן לשימור לקוחות קיימים: המשימה הראשונה לא לאבד לקוחות למתחרים. לכן לזמינות התגובה בשירות לקוחות ומתן תשובה מהירה ויעילה לבעיות הלקוח מפחית סיכונים של אובדן לקוחות למתחרים.
  3. בנו יחסים ארוכי טווח הגבירו את התקשורת וחזקו את האמון: דעו כי לקוחות מרוצים מתקשרים בשמחה את התחושות שלהם. הם מהווים בעבורך ערוץ תקשורת חשוב וחינמי. הם כלקוחות מרוצים שמחים על בחירתם בך. מאמינים שהארגון העסקי ימשיך לתת להם שירות יוצא מהכלל ולכן האמון בכם רק יגדל.

אנו נרחיב את הנושאים החשובים האלה במסגרת מפגשי הייעוץ העסקי והמנטורינג בפורמט אחד על אחד. נבצע התאמה לצרכים שלך כבעלים או כמנכ"ל.

הבסיסים הניהוליים שעליך לאמץ בתהליך שיפור מערך השירות לקוחות

בתהליכים של שיפור שירות הלקוחות והפיכתו למנוע צמיחה נמצאים כמה בסיסים ניהוליים. כאלה שעליך לאמץ בכדי לשפר את חווית הלקוח ולהבטיח שהשירות המוצע יהיה ברמה הטובה ביותר. הנה כמה מתהליכים היותר חשובים שיש לאמץ. דע כי התהליכים הללו מהווים רק חלק מהשלבים שניתן לאמץ אצלך בחברה. זאת בכדי לשפר את מערכי השירות ללקוחות. יחד נהפוך אותם למנוע צמיחה אמיתי עבור העסק שלך.

מה כולל תהליך שיפור מערכי השירות ללקוחות בהיבט של ההון המקצועי והניהולי?

  1. הדרכה ופיתוח צוות: העבודה בשירות לקוחות היא שוחקת ולא מתאימה לכולם. לכן חובה עליך לשמר ולהעצים את צוות העובדים והמנהלים בשירות הלקוחות שלך. שפרו מיומנויות תקשורת בינאישיות. שפרו את יכולתם לאימוץ אמפתיה כדרך חיים ניהולית ומקצועית. כל אלה בצעו באמצעות קורסים וסדנאות לשיפור הביצועים של צוות העובדים והמנהלים בשירות ללקוחות. צוות איכותי ומיומן מביא לשיפור מיידי בחוויית הלקוח.
  2. אימוץ ושימוש בטכנולוגיה עדכנית: המלצתי לבחון כדאיות לרכישה הטמעה ויישום מערכות CRM וכלים דיגיטליים גם אצלך בחברה. זה יכול לאפשר שיפור ביצועי השירות וביכולת לנתח ולתקן חוליות חלשות המתגלות מעצם ניתוח "מיפוי מסע לקוח". אמץ את מודל ה- One stop shop
  3. סקרי עומק ושביעות רצון: ביצוע סקרי לקוחות וניתוח מספרי מדדים מפתח שנקבעו על ידך. זאת בכדי לוודא שהלקוחות מרוצים. סקרים אלה יאפשרו לך לזהות נקודות חולשה הזקוקות לתיקון.
  4. צרו יחסים ותקשורת פתוחה עם הלקוחות: לקוחות כיום מחפשים חברות ויחסים שאיתם הם יכולים להרגיש בנוח. לבנות מולם יחסים ארוכי טווח ולחלוק את אותם הערכים. יצירת קשר ישיר ופתוח עם הלקוחות, ושמיעת קולם. תביא גם לך הבנה עמוקה יותר של צרכיהם ולשיפור השירות בהתאם.

המלצות מקצועיות:

לאור חשיבותו של שירות הלקוחות כמנוע צמיחה, חשוב להקדיש משאבים לשיפור ולפיתוח התהליכים הקיימים. זיהוי הצורך בשיפור, יישום כלים טכנולוגיים, והתמקדות באימון ופיתוח הצוות הם רק חלק מהשלבים הנדרשים לשיפור תהליכי השירות. תהליך זה אינו סופי, ודורש מעקב ועדכון קבוע בהתאם למגמות ולצרכי הלקוחות. ביצוע פעולות אלו יביא גם אצלך לשיפור משמעותי ברמת השירות. יגרום לשירות הלקוחות אצלך להפוך למנוע צמיחה.  יגרום לתוצאות עסקיות חיוביות בקרב לקוחות וקרב הביצועים הארגוניים אצלך בחברה.

ייעוץ עסקי ומנטורינג בפורמט 1:1 ב- 70% הנחה

היה וגם את/ה רוצה לשפר מיומנויות בתחום שיפור מערכי שירות לקוחות? היה וחיפשת גורם מקצועי מהימן שביכולתו להעניק ייעוץ עסקי ומנטורינג בפורמט אחד על אחד בעלות שפויה? מצאת! דע כי העולם בעסקי התחרותי מחייב הנהלות בעלי חברות ומנכ"לים לשפר מיומנויות. לתת מענה לכאלה המבקשים להפוך את השירות ללקוחות למנוע צמיחה. אני כאן לתת לך ייעוץ וליווי בכל מה שקשור לשיפור מערכי שירות לקוחות בעולמות תחרותיים. דע כי שיפור מיומנויות ניהול ומנהיגות בכל מה שקשור לשירות לקוחות תצייד גם אותך כמנכ"ל או כבעלים ביתרונות משמעותיים מול המתחרים שעדיין מתקשים להבין כיצד יכול שירות לקוחות להפוך למנוע צמיחה.

רוצה לקבל ייעוץ עסקי אימון ומנטורינג בזום ובמחיר שפוי?

אין כל סיבה לא תשתמש בשירות המדהים והמקצועי הזה. מפגש למידה בפורמט אחד על אחד בזום ב- 70% הנחה ממחיר שעת ייעוץ רגילה? אני מאפשר גם לך לקבוע מפגש אחד או יותר בנושא חשוב זה של "שירות לקוחות כמנוע צמיחה". היה והגעת עד לכאן סימן שהנושא הזה מאד חשוב לך. מציע גם לך להצטרף/י לעשרות רבות של מנכ"לים ומנהלים שלקחו חלק במפגשי חשיבה ומנטורינג עסקי וניהולי. לרשותך 16 תחומים מרכזיים המציגים את מירב התחומים הניהוליים. בחר גם את/ה לקבל מפגשי ייעוץ עסקי – למידה ומנטורינג בפורמט 1 על 1 בתחום החשוב של שיפור מערכי שירות לקוחות או בתחומים אחרים המעניינים אותך. אשמח לקבוע גם איתך מפגש למידה בנושא חשוב זה. להזמנת המפגש הראשון לחץ כאן.

180 ₪ למפגש למידה בזום

לתיאום מפגש צלצלו עכשיו 03-9032222 או 0544-814332

לתאם מפגש למידה בצ'יק

180 ש''ח

למפגש למידה בזום.

70%

הנחה מעלות שעת ייעוץ רגילה.

מנהלים מרוצים מתהליכי הלמידה והמנטורינג העסקי

מגיע גם לך 70% הנחה מעלות משעת ייעוץ רגילה.

שנות ניסיון
0 +

שנות ניסיון מקצועי בתחומי הייעוץ הארגוני, ייעוץ אסטרטגי שיווקי וייעוץ עסקי לחברות ולמנהלים

חברות ועסקים
0

חברות גדולות, בינוניים ועסקים קטנים וחברות משפחתיות טופלו על ידנו בהצלחה מאז 2006

מנהלים ומנכ"לים
0

מנהלים ועובדים בכירים בחרו לצמוח וללמוד במסגרת מפגשי מנטורינג אישיים. במהלך 2023

משתתפים ומנהלים
0

היעד שלנו  למספר המשתתפים, במסגרת מפגשי למידה בפורמט 1:1 במהלך שנת 2024.

הזמנת פגישת ייעוץ