כיום בעולם העסקים התחרותי ופעמים משברי, כל מנכ"ל או בעלים של חברה מבינים שעליהם להיות מסוגלים לתת מענה מקצועי לאתגרים ובעיות. עליהם להיות מסוגלים לתת תשובות ללא מעט שאלות הדורשות ראייה מרחבית מקצועיות ומעוף. זאת ועוד עליהם להיות מקצועיים בלא מעט תחומים שפעמים נדרשים למקצועיות ייחודית חיצונית. מיומנויות מקצועיות שמביא לתהליך יועץ עסקי מקצועי ומיומן ביניהם אפשר לציין את התחומים הבאים:

  1. שיפור מערכות תפעול רכש ושרשרת אספקה
  2. שיפור ביצועים בקרב צוותי מכירות ושירות לקוחות.
  3. עדכון ושיפור אסטרטגיית השיווק, הפרסום, והקידום.
  4. שיפור מערכי קשרי לקוחות ופיתוח מוצרים ושירותים חדשים.

מהו ייעוץ עסקי אפקטיבי

המציאות המורכבת והמאתגרת הזאת מביאה רבים מהם לפנות לקבלת שירותי ייעוץ עסקי. מהו ייעוץ עסקי אפקטיבי? מה תפקידו של יועץ עסקי ומתי נכון לפנות לרכוש שירות כזה מגורם חיצוני? זאת ועוד, מה באמת כולל שירותי הייעוץ העסקי? למי בעולם העסקי והניהולי זה עשוי להתאים? ובעיקר כיצד בוחרים נכון את היועץ העסקי הכי מקצועי? אתה כמנכ"ל או כבעלים של חברה או עסק משפחתי חווה כמו כולנו לא פעם תחושה שהעסק עומד במקום. משהו לא עובד כפי שעבד בעבר. הרווחיות נשחקת. לקוחות נוטשים ואתה פעמים שואל את עצמך מה אני לא עושה נכון?

יועץ עסקי מקצועי מניע צמיחה

כיועץ עסקי תן לי להרגיע אותך ולציין כי: כל עסק בדיוק כמו החברה שלך מורכב מהרבה מאוד דברים, וכדי שתצליח להביאו פעם אחר פעם למיצוי כל הפוטנציאל, עליך לאמץ תהליכים חדשים ויעילים יותר. פעמים תזמורת זקוקה לכיוון הכלים, להחלפת נגנים ולבחירה חדשה ועדכנית של יצירות? פעמים על המנצח לשפר מיומנויות? דע כי בעזרת יועץ עסקי מקצועי שיעזור לך לסנכרן את התזמורת, גם אתה תוכל להחזיר את התזמורת שלך לנגן בצורה מדהימה. תוכל להפיק את המירב מהעסק שלך ולהוביל אותו לצמיחה משמעותית. ליצירת קשר עם יועץ עסקי מומחה שלו ידע וניסיון מוכח תתקשר עכשיו למשה גרימברג 0544-814332 או 03-9032222 או פנו אלי ישירות דרך הטופס הזה והשאירו פרטים. תגובה תינתן לכל פניה.

 יועץ עסקי כפרטנר לחשיבה וכמנטור אישי

אין זה סוד כי גם אתם כמנכ"לים או בתור בעלי עסקים, רוב הזמן שלכם מוקדש מבוקר עד ערב לניהול שוטף והתמודדות עם אתגרים ומשימות. פעמים אתם רצים כל הזמן "לכבות שרפות" ולא מתמקדים בעיקר. התוצאה גורמת לשחיקה ולאיבוד מיקוד עסקי וניהולי כאחד. כיועץ ארגוני עתיר ניסיון אני מאתר אצל רבים מלקוחותיי כי: בין כל המשימות השוטפות פעמים אין להם אנרגיה וזמן לנתח שוק ומתחרים. לבחון במבט מקצועי את הדברים הזקוקים לשיפור. לראות את המחירים הכבדים שאתה משלם מעצם זה שאין תכנון ותיעדוף משימות? מזה שאין לך זמן לשפר את הביצועים של צוות המכירות או את רמת השירות ללקוחות? כאן אני משה גרימברג כיועץ עסקי – יועץ ארגוני נכנס לתמונה. כל הנקודות שציינו מעלה הופכות למשימות לשיפור ושינוי. אני ושותפי לדרך לוקחים אחריות לשיפור הביצועים העסקיים של החברה שלך.  בדיוק בשביל זה אנו קיימים ופועלים. ייעוץ עסקי – ייעוץ ארגוני https://www.nihul4u.co.il/

איך אני כיועץ עסקי יכול לעזור גם לך

מיפוי מצב קיים וניתוח שוק ומתחרים זה הדבר הראשון שאנו כעוסקים בייעוץ עסקי – ייעוץ ארגוני עושים. היועץ העסקי שבחרתם למשימה חייב לבצע סקירה מקיפה של החברה או העסק שלך. חייב לבצע ראיונות עומק עם מגוון מנהלים ועובדים בכדי שיהיה מסוגל לייצר מסמך מקצועי המציג "תמונת MRI" של החוזקות והחולשות. בכדי לראות ולהבין מהן הנקודות שבהן החברה שלכם יכולה וצריכה להשתפר. תהליך ראשוני זה הוא השלב היותר חשוב בעבודתו של כל יועץ עסקי מקצועי. ידע וניסיון מוכח בתחום החשוב הזה חייב להיות פקטור מרכזי בשיקולי הבחירה שלך בכל יועץ ארגוני. לכן חשוב לבחור ביועץ עסקי מקצועי ואמין, שאתם יכולים לסמוך עליו.

יישום הטמעה ובקרה בתהליכי הייעוץ העסקי

אחרי סיום השלב הראשון של מיפוי מצב קיים שוק ומתחרים ולאחר דיון ברמת הנהלה ובחירת תוכנית העבודה על היועץ העסקי להציג תוכנית עבודה תהליכית ומפורטת. זה השלב שבו היועץ העסקי יחד איתך כמנכ"ל או כבעלים בשיתוף מנהלים אחרים מציגים עדכון לאסטרטגיה העסקית והשיווקית. התוכנית הנ"ל  חייבת לכלול מספר דרכים להתמודד עם הממצאים הזקוקים לשיפור. זהו שלב חשוב בתהליך שלאחריו נכנסים לעבודה השוטפת הכוללת שינוי הטמעה ובקרה של התהליכים. דעו כי אין תהליכי ייעוץ עסקי – ייעוץ ארגוני המסתיימים תוך ימים או שבועות ספורים. תהליך נכון של עבודה מול יועץ עסקי פעמים חייב להמשך על פני חצי שנה לפחות. שלב היישום הבקרה והתיקון קריטיים להצלחתו של כל ליווי וייעוץ עסקי.

כיצד נכון לבחור יועץ עסקי מקצועי

כאשר אתם ניגשים לבחירה של יועץ עסקי, הקפידו לבחור ביועץ שיש לכם אמון בו, כזה שאתם מרגישים שיוכל ללוות את העסק שלכם במשך התקופה הקרובה בצורה כנה ואמיתית. יועץ עסקי הוא אדם שהמטרה שלו היא לעזור לנו להגיע לצמיחה טובה יותר בעסק. אנו ב- Advanced Business Consulting, עוסקים בייעוץ עסקי, ייעוץ שיווקי יחד עם תהליכי פיתוח עסקי המבטיחים גם לך להגיע לשיאים עסקיים חדשים וטובים יותר. היה ואתה מחפש חברת ייעוץ עסקי – פיתוח עסקי בחיפה והסביבה? חברת ייעוץ עסקי שמעניקה שירות בפריסה ארצית הגעתם למקום הנכון. היה ואת/ה מתעניינים בקורס מנהלים אקטיבי?  אנו נשמח לעמוד לשירותך. אנו מבקשים להעניק גם לכם הזדמנות יוצאת דופן להצעיד את החברה או העסק שלך קדימה. לגרום לך להבין שיש ביכולתך להביאו לכדי מימוש מלוא הפוטנציאל הטמון בו  ובך.